Salı, Ocak 24, 2006

sus!



neden susuyor bu kim ki duk insanları? neden savunmuyorlar kendilerini? neden anlatmıyorlar? ben iyiyim. kötülükler üzerime yapışıyor diye neden demiyorlar? ya da ben neden sürekli anlatmaya çalışıyorum. bakın şunlar bunlar oluyor. ben burdayım. yaşıyorum. film izliyorum mesela. yemek yapıyorum. yoga yapıyorum. iyi biriyim. iyi yaşıyorum. iyi biri olsan bunu söylemezdin, demişti biri. çünkü iyiler, doğrular, baş roller konuşmaz pek. yönetmen allem eder kallem eder, gösterir. otopside cinayet işlenmediği anlaşılıverir mesela. burda olmaz öyle şeyler. anlatmazsan kimse anlamaz. duymazsan bilemezsin. duyulmazsa var olmaz. sözler yoksa gerçeklik de yok. sözlerin gerçeğiyse bulanık bir gerçek.

7 yorum:

elckish dedi ki...

ama bu fazla iyimser, fazla iddialı bi duruş.
halbuki bu gerçeği arayış/kendini arayış/ifadeyi arayış'larımızın alt metni pek açık : iyi biriyim; o zaman bana gel, beni sev.

bi de "I am not prince hamlet, nor was meant to be" hassasiyeti var.

evet, böylesi daha bizden..

osquée dedi ki...

ikinci seçenek daha gerçekçi ve daha bir trendy olmuş tatlı kafa. artık bizim o ege kasabasında melek balığı besleyen amelie bozması iyilik timsalimiz sevilmiyor, sevilecek kadar cool bulunmuyor. herkes kaybedilmiş masumiyeti kutlarken buralarda iyileri toplama kampanyası yapıyorum. seni de baştan listeye alıyorum, prenses hamlet:)

elckish dedi ki...

e tabi. hem ingilizce, hem eliot, hem bişiy, şekspire telmih. sonra solidaritiyi yapıştırıyorum hemen akabinde.
"asla mal değilim" mesajı daha bi laylonlu neonlu oluyo.
geçen gün de kafka okudum ayıptır söylemesi, sonra zeytinyağlı biber dolması yaptım..
bunların hepsi denizden kaçıp deniz olmadan iki gün önceydi:)
hamlet mi? bu zevzeklikle beni sanço panza bile yapmazlar beee.

osquée dedi ki...

bi de vahşi kapitalizm var ben onu çok şey ettiydim.

gülücüklerimi yolluyorum sana. öpüyorum. öpüyorum.

elckish dedi ki...

peki ya kucak dolusu sevgiler?

Adsız dedi ki...

herkes kendi filminin esas çocuğu, geride kalan herkes figürasyon aslında. ama boktan olan hayatın provasının olmaması, gelişine yaşamak.. hayatın yönetmeni böyle tasarlamış, belki bi bildiği var...
severim ben bu kızı pek bi çok ayrıca :)

osquée dedi ki...

hoşgeldin güzel kuzin, süpriz yaptın, beni sevindirdin.
ben de seni seviyorum çok bi çok