Cuma, Ocak 27, 2006

rapunzel



SAÇIM VAR.

ilkokulun sonlarına doğru omuzlarımdan aşağıya inmişti. metalcilik yıllarımda şöööle bir toplayıp çıktığımdan neydi ne değildi hatırlayamıyorum pek. sonra yıl 2000 oldu. benim cadımsı upuzun kuzguni saçlarım alanyanın denizine, güneşine dayanamadı enseme çıktı. sonra zaten depresyona girdim, amelie'yi izledim, kendim kesmeye başladım vs.
azıcık uzasa, hayalimde "erkek çocuğu kafasına alaca bulaca bir fular bağlamış, dizlerinde efil efil bir etek giyen, uzun mor converseli kız" canlanıyordu. kuaförler ahbabım olmuştu. hisarüstünde, etilerde, kozyatağında, kadıköyde... hepsi koltuklarına oturup "kısa olsun, benim olsun" diyen, üç haftada bir gelen kıza bayılıyorlardı. iyi müşteri. rengi değişti sık sık. bir kere kıpkırmızı bir kaç tutam kaynadı (araya). ensem yıllarca her cuma insanda bi şaplak atma isteği uyandıracak biçimde açık kaldı.
bu sefer uzayacak. artık güçlü bir silahım var: postişim!
bugün annem getirdi. ben de saatlerdir prenses saçımla geziyorum evde. öyle oyuncaklı güzel bir şey.
artık saman altından su yürütüyorum!!!

3 yorum:

Sunthing Special dedi ki...

Postişi nası takıosun?
Nişanlanıorm yakında ama saçlar uzamıo bi türlü :)Ben de ööle bişeler takıp afilli bi model yapmak istiorm da :P

osquée dedi ki...

bunların gerçek saçtan yapılanları ve sentetikleri var. gerçekleri biraz daha pahalı ama boyama şansın var. ancak sadece at kuyruğu modelinde kullanabiliyorsun. kendi saçını tepeden toplayıp postişi de üzerine takıyorsun. açık kullanmak için ek saç, geçici kaynak gibi alternatifler var ama bunları ancak kuaförde yaptırabilirsin. şimdiden çok tebrik editorum nişanını. mutluluklar!

Sunthing Special dedi ki...

Teşekkür ederim :)Yapıcas bişeeler artık bakalım.