Çarşamba, Mart 29, 2006

kalın sesli kızım necla dün saat 17.10 civarı dünyaya geldi.

bu viyolonsel almak öyle çok kolay bir şey değilmiş. 300 dolardan başlıyor fiyatları, hocamınki 25 bin ytl, ben onun yalancısıyım kaşıkçı elması değerinde 4 adet çello varmış dünyada. ama daha pahalı olması daha iyi olacağı anlamına da gelmiyor. misal, necla 300 dolarlık kore yapımı bir bebek. ama yan küvözde yatan, rengi sanki daha bir cool olan arkadaşı 450 dolar olmasına rağmen, valla hocamın yalancısıyım, hiç de iyi değilmiş; daha ağır ve boğukmuş. yani ben olsam kesin daha iyidir diye onu alırım. kıssadan hisse bu tarz şeyleri bir bilenle almak lazımmış.

sonra sevgili bütün istiklalde taşıdı neclayı. of bile demedi. zeynep'i gördük. çok güldü. yandın sen necati dedi.

sonra kısa bir ders için beşiktaşa gittik. ben böyle yay may çekeceğim sanmıştım. ama sadece şurası köprü burası can direği diye anlattı, fa anahtarı çizdi. sonra da iki tane video izledik. ilk gerçek dersim perşembe olacak. ama ben dün dayanamadım uydur kaydır çaldım biraz. doremi ve dahadünannemizin çaldım. vibrasyon yapmaya çalıştım. çok zormuş. neyse artık öğrenirim umarım. ya muhteşem bir şey.

iyi ki doğdun neclaa!!!!

6 yorum:

elckish dedi ki...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
hiç haberim yok!!!!!!!!!
hemen görmem lazım!!!! hemen!!!!!

simiole paris carnet dedi ki...

seninle gurur duyuyorum ve necla'nin en kisa zamanda fotografini bekliyorum.

mutlu dersler

zapoi dedi ki...

en büyük rakibim necla demek ki artık:P aramıza hoşgeldi, en kısa zamanda sınıfa getir ama getirmeden önce haber ver de ben de tenis raketimi sırtıma takıp geleyim;)

Adsız dedi ki...

Loved ur way of expression..Perhaps u owe this talent of urs to "the DoC" genes...
Have a nice one...

osquée dedi ki...

hocam gelmedi. şefleri ceza provasına almış buncağızları. ulan koca senfoni orkestrası öyle köşede tek ayak üzerinde bekletilir mi?
bütün felaketler beni buluyor.

osquée dedi ki...

ayrıca hande ne görgüsüz kızsın sen ya :P