Salı, Kasım 21, 2006

Okşan Pamuk

tembel, şişko, pıtır kediciğin artık bir adı var.

-ben buldum!
-tamam sevgili buldu yazıcam.

ismini sevgili buldu. ben joujou demiştim ama koca göbeklimize biraz hafif kaçtı galiba. benim de tuhaf bir şekilde bütün derslerim iptal ediliyor. bütün gün kedicikle oynuyorum.

sıklıkla tembel tembel yatıp göbek sevdiriyor.

bazen benim çizmelerimi giyiyor.


bazen de mahmuş'un çiçeklerini kokluyor.

benim bebekken aynı böyle beyaz bir oyuncak kedim vardı. ona bakıp kuzu me! dermişim. bu kelime de cümle içinde kullanılabiliyormuş demek.
vay canına!
bütün kedileri burdan öpüyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Simi'nin makyaj ile alakali postundaki yorumunu okudum. Bare Minerals hakkinda soylediklerin epey ilgimi cekti. Internette biraz arastirma yaptim. Starter kitini begendim ama Turkiye'de bu markayi satan birkac eczanede bulamadim bu kiti. Yurtdisindan da sagolsunlar Turkiye'ye shipping yapan yer cok yok. Yapan iki yer var, onlarda da medium renk kalmamis. "Eee, bu yazi bir yere varcak mi?" diyorsun di mi? Ben, hikayelerime, kitaplarima, ogluma, tezime ve bahceme geri donmek istiyorum!(Onem siralarina gore yazilmamislardir.)Bir gun boyunca bilgisayar ekraninda o alisveris sitesi senin bu alisveris sitesi benim dolasmaktan midem altust oldu. Nereden bulacagim simdi bu id minerals starter kitini? ID minerals malzemelerini sen nereden temin ediyorsun? Bir akil istiyorum. (Bitti.)

osquée dedi ki...

merhaba lilith,

ben pudramı akmerkezdeki eczaneden alıyorum. farların falan da olduğunu biliyorum orada. kiti hiç duymamıştım. ama senin en kısa zamanda soracağım senin için.