Salı, Haziran 06, 2006

oi va voi!


balkonda oturmuşum, anoreksinin ekonomi politiği üzerine foucaultcu bakışlar atmaya çalışıyorum. "oi va voi" çalıyor, ibranice aman tanrım! demek. I refuse to replay the mistakes that we made yesterday, diyor kız. halbuki ben tekrarlıyorum hatalarımı, bir final paperı daha teslim gününe kaldı...

ya anne yazacağım sen merak etme! fikirlerimin oldunlaşmasını bekliyorum.

bu arada bir kumru bana aşık oldu galiba o dala konuyor seyrediyor, bu dala konuyor göz süzüyor, yanıma kadar gelip konmaya cesaret edemiyor. kafasına ekmek atmak suretiyle aşkına karşılık versem korkar, kaçar mı?

2 yorum:

elckish dedi ki...

ay çok tatlı oluyolar be.
annemin de var bi kumru arkadaşı. her sabah geliyodu. bakıyodu bakıyodu. annem de onunla konuşuyodu: "canııım sen de mi yalnızsın. ne güzelsin". sonra bi gün kumru sevgilisini getirdi anneme. şimdi her gün ikisi beraber geliyolar! annem evde yoksa ya da öbür odadaysa ve cam açıksa içeri giriyo, guk guk baarıyo, çaarıyo onu.. masalarda koltuklarda geziyo. annem gelip onunla konuşuyo. sonra kumru gidiyo!
böyle de tatlılar yani..:)

elckish dedi ki...

ayrıca.

o çok sevdiğin kumrulardan biri bugün nanelerinden birini yedi. aynı kumru olduundan şüphelendiğim bi dieri de (nası yani) günün ilerleyen saatlerinde yaseminimin goncalarından 3 tanesini hakladı..

böyle de bi yanları var..