Cuma, Eylül 09, 2005

suni teneffüs

neden böyle oldum ben gene bu sabah!? delilik tevekkeli parayla değil. evde ekmek yok ondan heralde, sinirlerim bozuk. sevgili annesinde. ben annemde. depresyondayım sabah sabah.
bir kız arkadaş lazım bana. melike vardı eskiden. artık yok. nerde? kadıköyde. sevgilisi var. mutlu. olması gerektiği yerde yani. didem vardı. rektör oldu. evimizde kal, dedim. siz sevgilisiniz kavga edersiniz ders çalışamam, dedi. ya vardı bir kızlar hatırlıyorum. şimdi yoklar. halbuki sevgilinin anneye gittiği bu günü pekala bir kızla kahve-sigara-dedikodu üçlemesinde geçirebilirdim.
ben boğaziçi'yi sevmiyorum arkadaş. zorla mı!?( adam gibi adam nerde aman.... böyle de bir şarkı var çalıyor her yerde.) adam gibi bir yer olsaydı ordan bir arkadaş edinirdim. önyargılı falan da değilim 2 senedir orda okuyorum. ya da herkes düzgün ben eğri. parallelliği tutturamıyoruz. olmuyor, geçiniz...
fotoğraf basacağım bugün. meşgale olur.
sonra iyisinden bir kız bulacağım kendime. nerden olursa artık. onunla kuaföre gideceğim. falcıya gideceğim. alışverişe gideceğim.
sonra biraz kilo alırım belki. onları vermeye çalışırım. gene alırım. gene veririm. gene alırım. gene veririm. gene alırım. gene veririm....alırım veririm ben seni yenerim.

Hiç yorum yok: