Çarşamba, Eylül 21, 2005

babama


"hala benle ilgili bir şey yok!"

a benim güzel babam, ne üzüyorsun beni böyle. bilmiyor musun benim için değerini, "özel"liğini. bir baba-kız (kareyovalar) ne kadar yakın olabilirse öyleyiz senle. bebekliğimden beri.. korkulu, sıkıntılı rüyalarda bir yerden "kızım" diyen sesini duyuyorum bazen, huzurlu uyuyorum. ya da sen sinirlenip beni ağlattığında gene gelip senin yanında avunuyorum. istinye'de 4 hafta sonra beni arayıp "ben düşündüm, izin vermediğime karar verdim, evine dönüyorsun" dediğinde ya da burda, son derece neşeli bir sesle "evlatlıktan reddedildiiin!" dediğinde hihihi diye gülüyorum.

seni canım kadar çok seviyorum.

biz hep böyle yakın, böyle züper bir ikili olduk senle. ama işte, benim bu "duygusallaşma" hallerime sen "bunalımlı mıyızzz" diyorsun. ben de utanıp yazamıyorum.
hadi gül madem:) işte yazdım benim mavi gözlü aslan babam! al sana bir de resim!

deşifre oluyoruuuuz...

Hiç yorum yok: