Pazar, Eylül 25, 2005

2005 yazı

yaza yaza yaz bitti... yeni dönem için "register" olduk. "schedule"larımızı hazırladık. "consent"lerimizi aldık. "advisor"lara gönderdik. "approve" da edildik.. kim tutar uleyn! fransızca 201 alana kadar canımı verdim. bir daha istediler bir daha verdim. olmaz böyle şey. (yoksa rüya mı/tam mutlu oldum derken/ yıktın bütün dünyamı) ben ki dünyaya gönderilirken hatların karışması sonucu champs elysees yerine kadıköy meydana düşmüşüm, fr101'i almamışın kardeş yasssaak deyiverdi k.duumun sistemi. ulen denyo bir üst dersi geçmişim işte diyorum, gelmişini geçmişini diyor. çaresiz dersi alamadan kredileri tamamlayamadan uzaklaştık "study"den, biraz buruk, biraz mahsun. sevgili de üzüldü. bir tane sanat tarihi dersini "drop" ettirdi diye bana. velhasıl kelam eve döndük işte buruk ve mahsun. ama biz birer BoğaZiçi'ydik. yılamazdık. hemen telefonlara emaillere saldırdık. dedik bu ne biçim terbiyesizlik, şerefsizlik. ayağınızdan vurdurucaz fln deyince, tamam abla buyur gel başımızın üzerinde yeriniz var, dediler. yedi sülalene consent veriyorum allahıma dediler. severler beni.
neyse sonbahar geldi. sağanak yağmurlar başlıyor. yeni aldığım bordo süet topuklu pabuçlar bana bakıyor buruk ve mahsun.
bu yaz pek çok önemli olay yaşadık. bülent ersoy ona rüşvet teklif eden parti başkanını açıkladı. gamze özçelik'in tecavüz görüntüleri internette dolaştı. damat adayı ata uyuşturucudan öldü. bu yaz marmara adasına-ağvaya-cundaya gittim. istanbulda havuza plaja fln gittim. kloş etek topuklu pabuç giydim. amelie saç modeli yaptım. zeytinyağlı dolma da yaptım. kıskançlık da yaptım. pek çok abuk subuk börtü böcek gördüm.
figaroyu bıraktım. (bugün)
pek de bir şey yapmamışım gördüğüm kadarıyla. ama hiç önemli değil. böyle zamanımı iyi değerlendiriyorum. züper yaşıyorum. liderlik vasıflarına sahibim. milenyum saç stilim var. diyen adamlardan zerre kadar haz etmiyorum zaten. boşluğun değerini bilmek lazım. yoksa adamın kendisi koskocaman bir boşluğa dönüşebilir. (magathi yotuhama) bu yüzden müzik dinleyerek tavla oynayarak geçirdiğim günlerin değerini biliyorum. herkese de tavsiye ediyorum. löngürst!

Hiç yorum yok: