Çarşamba, Eylül 28, 2005

bosphorus university'de ilk gün- ya da allahım neydi günahım??

böyle bir insan değildim eskiden. geniş bir arkadaş çevrem vardı. insanlara karşı dürüsttüm. duvarlarım, planlarım, hesaplarım yoktu. kendimi korumaya çalışmıyordum insanlara karşı.
geldim. gördüm. yenildim.
artık tahammül edemiyorum hasan volkan'ın bırt bırt ötmesine. (ya da herhangi bir başka koca kafalı çocuğun (ya da küçük kafalı ve genellikle türbanlı kızın...)...)... insanları ne zaman sınıflara ayırmaya başladım? ne zaman sevebileceğim kısmı bu kadar daraldı? küçük ve saygı duyulmayacak işler peşindeki küçük ve saygıdeğmez insanlar burda bu okulda her yerdeler! kaçamıyorsun. saklanamıyorsun. bu dönem kabuğuma çekiliyorum, dedim handeye. sınıf bile yeter, dedi.
az bile dedi. yolda selamlaşmak bile yeter! böylesine nefret işte. ve benimki - çünkü içimde patlıyor- böylesine bir acz!
bir de nesi var bu okulun anlamıyorum, nesi iyi nesi güzel, nesi prestijli!?!?! politika bölümü iyiden çok uzak. vasat. ama bunu belki de bile bile össsssssss'den denyoluğumuzun ödülü olarak aldığımız o puanları g.tümüze sokmak dururken böyle bir yatırıma giriştik.
çok sosyal bir okul! ve ben kal'da tiyatro ve dans kulübü başkanlığı yapmış, sinema kulübünün filminde rol almış, sayısız şiir dinletisi hazırlamış, okuldan çıkıp çıkıp atolyelere koşmuş insan 2 senedir kıçımın üzerinde oturmaktan başka bir şey yapmıyorum burda. melike radyodaydı işte. o iğrenç adamlara döndüm, dedi. bıraktı. ben bi ara dansa girdim. power base oldum, canımı sıktılar. bitti o dalavereler artık varsa yoksa tavşan kaç tazı tut.

evet kaçıyoruz artık handeyle. ben işte selam bile vermedim bugün kimseye. öyle koruyorum ki kendimi kimsenin şiddetine maruz kalmayayım. o daha temkinli iyi adamlar da vardır belki, diyor kağıtları yolarak. benim parmaklarım üç gündür sigara tutmamış daha bir sinirli dolanıyor masada, vakit ve sinir harcayamam, diyorum. çok da iyi yapıyorum. canıma sağlık!

hepinizden ve herbirinizden neflet neflet neflet. BoğaZiçiler sizi. sevimsiz boklar siziiiii!

Hiç yorum yok: