Çarşamba, Eylül 07, 2005

çekilin benim sevgilim var!

yeni bir evde ilk uyku gibisi yok. ne çok rüya görüyor insan bu temiz çarşaflara ilk uzanışında. rengarank. pırıl pırıl. uyanınca eski odanda sanıyorsun kendini önce. bir bakıyorsun eşyalar farklı yerlerde, senin yönün yerin farklı, ışık başka yerden vuruyor gözüne gözüne.
sonra yeni evde ilk kahve.
ilk şarap.
ne şanslıyım aslında. pek çok kişinin neredeyse değersiz saydığı bir şeye sahip olduğum için. aşık olduğum için. hala rüyalarımda aşkımı gördüğüm için. uyanınca onu yanımda bulduğum için. hey gidi hey.. ne günler geçti ben bana. eski günlüğümü okudum da. koyu. kurşun. ağır.

oysa şimdilerde resmen çilek tadındayım.

aksayan şeyler de oluyor elbet. beşer şaşar. kavgalar. yetiş(eme)meler. koştur(ama)malar. hep çok az zaman. hep çok fazla insan. yazılması gerekenler. söylenmesi gerekenler. birik(tiril)mesi gerekenler. hayatın bir nedenle ya da yok nedenle hep bir low levelda devam ediyor olması. bisikletlerin kömürlüğe bağlanamaması. tamiratların kendi kendine olmaması. 20 yılı boşa mı dervirdim.
çok mu geç kaldım prima balerin olmak için?

evet.

yıkıl madem.

ama yok işte öyle değil. çünkü evde sevgili var. sarılıverir.
öpüverir.
geçiverir.



Hiç yorum yok: