Pazartesi, Ocak 07, 2008

Sayıklamalar... Uzun uzun...

Ah... çok hastayım! Zar zor çalışılan zor zar girilen bir sınav ardından hayatımda ilk defa atkımı teyzeler gibi kafama dolayıp kendimi eve attım. Uyuyacaktım... çook uykum vardı. Ama televizyonda Soner Arıca'yı görmek her şeyi değiştirdi.

**
:P

Neden böyle bir şey yazdığımı gerçekten bilmiyorum. Sanırım biri beynimi ele geçirdi benim adıma konuşuyor, yazıyor, takılıyor orda. Evet televizyonda gerçekten Soner Arıca var ama ne alaka ki? Yani benim için neyi değiştirmiş olabilir, değiştirseydi uflaya puflaya internette gezer miydim?
Ben bunları yazarken cari açık, menkul değerler, parite gibi hepsi de ekonomiyle ilgili şeyler söyleyen ihtimal bir ekonomist konuşmaya başladı. Bir ekonomi programı olmalı diye düşündüm-diye düşünmekteyim.
Ya bu hastalık/uykusuzluk/denyoluk kıvamında düşünce hızının duyu organlarının algılama hızını geçtiği o şahane yer var ya.. beni orda fazla bırakmayın. Bir süre sonra zararlı olabilirim.

**
Bu aralar Nurhan hoca bana derslerde hiç kızmıyor. Öyle Dizler turn-out! Dizler tandu! Dizler plie! ya da avuç içleri birbirine bakan ellerini kaldırıp iki yana açarak Daha büyük, daha büyük! Jump daha büyük! Roll daha büyük! ya da sadece Hayır!! diye bağırmıyor son zamanlarda. Aldığım 1500 experience pointsle bottom dwellingden below averagea yükseldim galiba. Yanımdan geçerken pek yüzüme de bakmadan böle iyi.. iyi... diyor sadece.

Dans etmeyi gerçekten seviyorum. Ama galiba ben büyük bir kız olarak değil, ufak bir kız olarak dans etmek istiyorum. O yaptığın her şeyin takdire şayan olduğu zamanlardaki gibi. Bak kızımız plie plie point yapıyoo gibi yani. Halbuki şimdi bir ispat peşinde koşmak gerekecek. Evet, 23 yaşımda bale dersine gidiyorum çünkü bu çok meşru bir egzersiz disiplini ve çağdaş dansıma şahane katkısı olur. Çağdaş dansta da zaten acayip yaratıcı fikirlerim var ve çok yeni şeyler yapıcam. Yani bu bir ifaaade biçimi... söylemek istediklerimi ileteceğim bir mecraaa... gibi değil de daha ziyade ben omuzlarımı iki yana sallayıp kollarımı kocaman açarak ben plie plie point yapmayı çooook seviyorum! demek isterdim

**
ya da neden vejetaryensin diye soranlara etik, çevresel, politik, feminist argumanlar sıralamaktansa çünkü kujulaaar çok tatlıııı! diyebilmeliydim.

**
Benim dünyam küçücük minnacık olmalıydı. Ama fazla büyük elim kolum uzanmıyor. Oku oku bitmiyor. Yürü yürü aşınmıyor. Hastalığıma mı vermeliyim, uykusuzluğuma mı... Ah! Şöyle yapış yapış bir uykunun kucağına atsam kendimi. küçülsem korkarak ve üşüyerek. Git getir biberonu beşiktaştan yaşamak istiyorum bebekliği yeni baştan.


**
Çok sayıkladım ama..

Hayatım vasat
Popomunda hayatım gerçekten berbat.

4 yorum:

Berrin dedi ki...

merhaba, kızım 4.5 yasında bu sene baleye basladı..dansın her turunu cok sevıyor..en cok da baleyı :) ucu kut babetlerden gıymek en buyuk hayalı..sanırım 9 yasında baslanıyormus onları gıymeye..neyse dans hayatında basarılar dılerım..

gogo dedi ki...

geçmiş olsun kankacım,
ben de yeni iyileşmelerdeyim.
yurttaki sevgili (denyo) arkadaşlarımdan birine göre et yemediğimiz için böyle hasta oluyormuşuz. bütün dünya et yemeyi bırakırsa birkaç nesil sonra insanlar daha sağlıksız ve gerizekalı olurmuş. dünyayı bu hale getirebilecek bir şeye uyduğumuz için aslında suçluymuşuz biz.

keşke benim de birden bi televizyonum olsa, sonra o televizyonda birden soner arıca çıksa, birden her şey değişse...

ayrıca ben de kujuları çok seviorum
seni de çok seviyorum

osquée dedi ki...

teşekkür ederim berrin hanım... kızınız bir süre sonra baleyi bırakmak isteyebilir. disiplin falan zor gelebiliyor o yaşlarda. sakın bıraktırmayın:) büyüyünce minnettar kalır.

osquée dedi ki...

saol kankacım
ben de seni seviyorum