Salı, Ocak 01, 2008

artık sağ üst köşeye 2008 yazıcaz!

geçenlerde tarih atarken 1996 yazdım.. çok saçma di mi? 1996... hazırlık 2... siyah kiyafetler ve gitar. ve beşiktaşa geçince kendini dünyanın öbür ucunda sanmak... o yılbaşı didi bize gelmişti. biraz metal dinlemiştik, biraz halay çekmiştik. karşı penceredeki atletli oynayan amcayı izlemiştik.
bu yılbaşı sevgiliyle maslak sheraton oteldeydik cherie! valla, lobide bile takıdık biraz :P dolapdere big gang çok eğlenceliydi, en güzel biz dans ettik, biraz da ondan. bira, vodka almak, tuvalete girmek, vestiyere ulaşmak çok zordu, en kibar olmasak da kibarlardan olduğumuz için de biraz.. ama çok da kibar diildik. istemeden de olsa kuyrukta birilerinin yerini kaptık 2 kez:).

benim turuncu saçlarım ve kocamaaan yeşil kelebeğim geceye damgasını vurdu. tuhafiyeden o kelebeği alırken yanımda bir teyze vardı. perdeye mi takıcan bunu kızım dedi. heee dedim perdeye takçam tabi.


çok kalmadık ama sheratonda. konser bitti biz gittik. sigara dumanı rahatsız edici olmuştu. sonra yaş ortalaması bayağı düşüktü (rabbim bunu da dedirttin bana! artık mekanların büyüklerinden olmaya başlıyoz hadi hayırlısı..) gençler bi zaman sonra yerlere düşmeye, saçmalamaya, sağlarını sollarını kesmeye başladılar. annemle konuşuyorduk geçenlerde bu içip saçmalama mevzusunda. ben size boş yere 13-14 yaşında evi boşaltıp parti yapma izni vermedim, dedi. ey anneler bırakın çocuklarınız evinizin güvenli koşullarında yabancıların rencide edici bakışlarından uzak içmeyi s.çmayı öğrensin. sonra 30 yaşına gelip asansörde koridorda bir ..spu sana çelme taktı diye saatlerdir burnumuzdan getiriyosun ben gidiyorum yaaa bırakınn yaaa diye bağırmasın.

2007 çok tırışka bir yıldı kimse kusura bakmasın. dünyada ve bende art arda çirkin işler oldu bitti. özellikle yılın 2. yarısı vallahi geçmek bilmedi. Ey 2008 senden çok daha iyi bir performans bekliyorum, hadi gözünü seveyim bana, aileme, sevdiklerime mutluluk, sağlık, çok paralar; dünyaya barış, eşitlik, kardeşlik; Osmana bol mamalar, yumuşak yastıklar...

EVETT İYİ DİLEKLERİMİZ BURDA SONLANIYOR, BİTSİN BU POST.

Çünkü,
bir an önce gözlerimi açıp dersime oturmalıyım.. 2008in ilk paperı yihu!! (çok yalancıyım ya)

4 yorum:

elckish dedi ki...

aaahhh '96. 2000i hesapladığımız zamanlar. 2000de şöyle olucak, 2000de böyle olucak. dün bütün gece evde yemek yiyip poker oynadım, sakallarımı sıvazlaya sıvazlaya.

artık yaşlanıyoruz demek komik gelmiyo.

Adsız dedi ki...

bende sheraton oteLdeydim.. çoq fenaydı.işin köTüsüde servisTe çaLışıodum:S pfff..öLdüm yorgunLuqtan..

gogo dedi ki...

yeşil kelebeğin muhteşem olmuş!
ayrıca yeniden ciddi ciddi blog yazmaya başladın diye de çok seviniyorum.

yaa ösquee apla elckish'e söyle bana izin versin blogunu okuyabilmem için:( bir zamanlar ne güzel ikinizi bir takip ediyordum, hatta obsesif bir şekilde on beş dakkada bir yeni bir şey yazmış mısınız diye bakıyordum

osquée dedi ki...

elckish hanım duyun vatandaşın sesini!