Cuma, Temmuz 07, 2006

fish and chicks


eskiden cunda'ya giderken daha uzaktan deniz görüldüğünde megi'yle bağırmaya başlardık: deniiz deniizzz! diye. sonra her gün salondaki saatin önünde bekler dururduk deniz saati gelsin diye. çocukça çirkin kulaçlar, kaydımacalar... buruşana kadar suda kalma.

kışın da havuza gidilir ama güzel olmaz. üşünür. yorulunur. bone falan zaten çok sevimsizdir, kabarık çiçek çiçek değilse.

yaz okulumu şenlendirense güney kampüsteki havuz. sabah açılır açılmaz gidince iki kulvarı işgal eden yüzme okulu veletleri dışında kimse olmuyor. biz de didi'yle foşur foşur yüzüyoruz.

didi'nin sözüne güven olmaz. "hayatta yüzmem. ben 6 senedir ıslanmıyorum..." dedi dedi. sonra benim iflağım kesildiğinde dahi çıkmamakta diretti. o fishy oldu, ben fishist.

yeni hedefim sevgiliyi ikna edebilmek!

2 yorum:

elckish dedi ki...

o da olur özgem.. olma mı..
sen nelere kadirsin!

MeliS dedi ki...

selam, iade-i ziyaret:) filmimi web ortamına aktarıcam inşallah, o zaman linkini veririm istersen. ilgine teşekkürler, blogun güzelmiş, keşfetmiş oldum:)