Perşembe, Mart 08, 2007

Babel @ GalataPerform

Oldu. O da oldu. Dün bu saatlerde göğüs kafesim sıkışıyodu.
Sonra GP'ye gittim. Saatlerce enstalasyonumu hazırladım. Sonra Jeffrey geldi. Sonra Nil geldi. Sonra yavaş yavaş herkes geldi. Saatler çok hızlı geçti. Cafe benim, salon müzisyenlerin faşist işgalinden kurtulamadı uzun süre. Program değişti. Son anda photoshop kurulup yeniprogram yapıldı, basıldı, çoğaltıldı.
Yine provasız sahne alındı. -çok tipik yaa-
Ama bence güzeldi. Belli aksaklıklar olmuş, oldu. Bazı seyircilerde bizim haşin ve sert güvenlik görevlilerimizi sahi sanmış. Çok kalabalıktı ama. Çok eğlenceliydi.
Bir de benim sesim çok güzelmiş, hep öyle dediler.

ayrıntılı -görselli mörselli- bilgi yakında, burada. tatatattataaaaa

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne guselll de yapmıştır benim oskeemm ama goremedik yaw gerci seni normalde de goremiorum performansını da goremedik haliylen eheh sanat hayatinda basarilarinin devamini diliomm mucuxx ablaların en sofistikesi