Pazartesi, Şubat 26, 2007

ben..

Oyun Sonu'na gittim. İklimler'i seyrettim. 3 provaya katıldım. Yıldız Silier'in Özgürlük Yanılsaması'nı okudum. Şakayık görünümlü erengül aldım. Emniyete ve kaymakamlığa gittim. Bürokratik savaşlar verdim. Kafkaesk adamlarla muhatap oldum. Jeffrey ile iki toplantı yaptım. Bugün ayın 26sı.
Performans Zamanı Mustafa Kaplan'ın küratörlüğünü yaptığı gece ile başlıyor... Ne heyecan. Başından itibaren vardım bu projenin. Organizasyon zamanı ne çabuk geçti de performans zamanı geldi. Hepimiz çalışmalar yapıyoruz bu 9 gün boyunca. Deniz (Hanımın) gecesini özellikle merak ediyorum. Başka 3 kadın sanatçının performanslarını yapacak. Konuşuyorduk, başka bir şeyi çok beğenip aynısını yapabilmeliyim, dedi. Ne güzel, ne arı, ne samimi laf yahu. Herkes avant-garde Tanrılar olmak peşindeyken... 7 Mart ise Babil. Yani biz. Intermedia grubu. Bayağı bir kavramsallaştırdım işimi ama henüz isim bulamadım. Rapunzel Santrali ? Bilmiyorum. Ama bugün yarın kavramsallığın ötesine geçmezse, geçmiş olsun. Metrelerce kablo ve rafya kağıdı almalıyım.

Birazdan kalkıcam. Biraz yoga, çok değil, kararınca.. Bir on sayfa daha okuma. (Bugüne 200 sayfa kadar okumam KALDI!) Çiçeklerle bir iki dakka oynamaca. Osman Pamuk'un kumunu değiştirmece. Kellogs yalnızca 1 gr yağ içine balı boca edip "tutacak" kahvaltı. Bir kahve daha. Sonra ver elini 9 dersi. FR-POLS348-HTR-POLS314. Yoklamayı verir vermez uçmaca. Galata.
Şunlar-bunlar-onlar bitsin manyak tatil yapıcam.

Hiç yorum yok: